Der er sket virkelig meget inden for telemarketing-branchen de sidste √•r. En rivende udvikling, har skabt en masse nye telemarketing jobs,¬† men til tider ogs√• v√¶ret med til at belaste branchens ry. Det kan derfor v√¶re vanskeligt at sk√¶re igennem p√• professionalisme og menneskelighed, n√•r man vil n√• ud til de rette jobans√łgere. Ikke desto mindre er det netop det CS Media g√łr. Vi f√łrer stoltheden tilbage i telemarketingbranchen, og leverer det vi lover til vores kunder og ansatte. M√•lbare resultater og professionelle l√łsninger tilsat masser af n√¶rv√¶r og hjertelighed.

V√¶lg det bedste telemarketing job i K√łbenhavn

CS Medias kvalitetsbevidste fundament er b√•de godt for vores kunder og samarbejdspartnere, men i h√łj grad ogs√• for arbejdsmilj√łet. Glade og tilfredse medarbejdere skaber altid de bedste resultater for vores kunder. Derfor er vores arbejdsvilk√•r rigtig gode. Vi sikrer vores ansatte en god grundl√łn, og bruger masser af ressourcer p√•, at g√łre CS Media til en sjov og inspirerende arbejdsplads. Et sted du har lyst til at arbejde nu og i fremtiden.

Hvad betyder telemarketing i K√łbenhavn og resten af landet?

Telemarketing kan betyde flere ting. De fleste forbinder det med telefonsalg. Fundamentet for salget kan imidlertid variere. Hos CS Media arbejder vi b√•de med interesse-salg og kanvas-salg. Det f√łrst n√¶vnte betyder, at vi kontakter personer, der allerede har udvist interesse for en s√¶rlig genre eller produkttype. Som ny i telemarketing hos CS Media starter du imidlertid med at ringe kold kanvas, s√• du f√•r √łvet dine salgsf√¶rdigheder. Kold kanvas betyder at der ikke er aftalt noget med kunden, forud for dit opkald. Uanset om kunderne har udvist interesse eller om der ringes kold kanvas, s√• er CS Media’s kunder imidlertid oftest meget im√łdekommende, hvilket g√łr jobbet noget lettere og sjovere, end hvis du sammenligner med andre telemarketing jobs i K√łbenhavn.

 

Telemarketing med fokus på interesse-salg

Interesse-salg inden for telemarketing, handler helt generelt om at skabe v√¶rdi for kunden. Kundesamtalerne skal derfor v√¶re relevante og skr√¶ddersyede. Vores ansatte n√•r deres m√•l ved at v√¶re √¶rlige og empatiske, og ved at levere relevante tilbud til kunderne. Det giver samarbejdspartnere tryghed ved samarbejdet, men medf√łrer ogs√• en anden arbejdsgl√¶de og faglig stolthed blandt vores ansatte.

 

Gode arbejdsvilkår og hyggelige aktiviteter

Hos CS Media s√¶tter vi mennesket i centrum. Det g√¶lder b√•de for vores samarbejdspartnere og kunderne, men i h√łj grad ogs√• vores ansatte. Med et telemarketing job sikrer vi dig en ordentlig grundl√łn p√• 110 kr. i timen, s√• du ikke skal leve af provision alene. Det giver nogle bedre salg med en lav annulleringsrate. Det er dog stadig centralt at du har en konkurrenceorienteret og energisk personlighed.

Hos CS Media g√łr vi meget ud af at skabe et hyggeligt og festligt arbejdsmilj√ł. Derfor arrangerer vi fredagsbar en gang om m√•neden, afholder to st√łrre firmafester om √•ret, uddeler titler til de dygtigste s√¶lgere, afholder sm√• konkurrencer og meget andet godt. Alt sammen hyggelige aktiviteter, som v√¶kker arbejdsgl√¶den hos de ansatte. Det er vigtigt, at man er glad for sit arbejde, og for at sikre det, er det ogs√• vigtigt at pleje det sociale f√¶llesskab.

CS Media leder efter dig

Hos CS Media ans√¶tter vi mange forskellige typer mennesker. Du m√• gerne have salgserfaring, men det er ikke strengt n√łdvendigt. Du skal imidlertid interessere dig for salg og v√¶re god til at kommunikere med kunderne. Det er ogs√• en fordel, hvis du l√¶ser en del b√łger i fritiden, s√• du lettere kan forholde dig til kundens interesser, n√•r vi s√¶lger b√łger for Gyldendal. Uanset hvilken baggrund du kommer fra, er det imidlertid vigtigt at du godt kan lide at arbejde og kommunikere med mennesker, og at du har sans for god kunde-kommunikation.

Hos CS Media har vi et dynamisk og multikulturelt arbejdsmilj√ł. Vi v√¶lger vores ansatte, fordi de kan varetage jobbet. Mangfoldighed g√łr os kun st√¶rkere. Derfor er det vigtigt, at du ikke er fordomsfuld over for andre, hvis du √łnsker at v√¶re en del af CS Media.

SE VORES LEDIGE STILLINGER HER

Kundekonsulent hos CS Media

Har du lyst til at arbejde med support, fastholdelse og kundeservice?

Vi s√łger lige nu de allerbedste kundekonsulenter til at yde support, fastholdelse samt kundeservice hos CS Media. Du vil telefonisk skulle h√•ndtere opgaver fra fastholdelse af kunder, support/r√•dgivning til eksisterende kunder, retention arbejde og sikre, at problemer bliver afhjulpet, l√łsninger bliver fundet, og at kunden har f√łlt sig godt behandlet og hjulpet. Som kundekonsulent er du¬†virksomhedens stemme udadtil og din indsats spiller en stor rolle for virksomhedens¬†image og den gode kundeoplevelse.

Dine kvalifikationer

  • Det er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling f√łr, men erfaring fra andre¬†stillinger indenfor service og salg er en fordel.
  • Du er Moden og m√łdestabil.
  • Du er Empatisk.
  • Du er Robust.
  • Du er Ambiti√łs og bare en smule konkurrencemenneske.
  • Du har massere af g√•-p√•-mod.
  • Du er selvk√łrende og stiler efter at forbedre og udvikle dig.

Hvorfor vælge at blive (Supporter) hos CS Media?

  • Du vil v√¶re en del af et f√¶llesskab med hold√•nden i h√łjs√¶det.
  • Du vil arbejde i et ordentligt milj√ł.
  • L√łbende udvikling inden for kommunikation, salg og service.
  • Mulighed for l√¶kker madordning.
  • Mulighed for p√• sigt at overtage andre opgaver.
  • Attraktiv provision og bonus ordning.

Arbejdsplads, ans√łgning og startdato

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 08.00 Р18.00 mandag til fredag.

Du vil have arbejdsplads p√• Aved√łreholem 96D, 2650 Hvidovre.

Vi holder l√łbende samtaler og opstartshold. Opstart og opl√¶ring vil foreg√• hos vores samarbejdspartnere ‚Äď mere info f√łlger ved samtale.

For at v√¶re det perfekte match kan du nikke genkendende til f√łlgende:

Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.
Jeg har teknisk flair. Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.
Jeg f√łre en dialog over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepr√¶get milj√ł. Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres b√•de af teamets og egne m√•l. Jeg trives med at blive m√•lt p√• min performance, herunder kundetilfredshed.

Vi kan tilbyde dig

Hos CS Media v√¶gter vi ansvar, performance og socialt samv√¶r h√łjt. Vi tilbyder en sp√¶ndende rolle i et sp√¶ndende milj√ł, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi s√¶tter en √¶re i at sikre b√•de teamets og den enkeltes trivsel.
Du kommer til at indg√• i et st√¶rkt og ambiti√łst team, der er kendetegnet ved, at alle har et h√łjt drive og en gennemgribende team√•nd. Derudover vil du de f√łrste¬†4 uger f√• uddannelse og blive opl√¶rt i vores systemer og produkter. Af hensyn til intern uddannelse og opl√¶ring er det ikke muligt at afvikle ferie i de f√łrste 3¬†m√•neder af ans√¶ttelsen.

Lyder det som noget for dig, s√• send en ans√łgning og CV til vores teamleder Simon Buch p√• sbu@csmedia.dk. Vi afholder samtaler l√łbende. Har du yderligere sp√łrgsm√•l vedr√łrende stillingen, er du velkommen til at kontakte os p√• +45 60 13 03 97.

 

 

CS Media s√łger Bogbutlere

ikke din typiske telefonsælger

Kunne du tænke dig at blive en sælger, som dine kunder gerne vil snakke med? Og er du parat til at begive dig ud på en spændende rejse i praktisk salg og kommunikation?

Som vores nye bogbutler f√•r du b√•de fast l√łn, provision og bonus. Samtidig s√łrger vi for at udvikle dig og dine kompetencer, s√• du bliver en 1. klasses s√¶lger.

CS Media ‚Äď vi skaber langsigtede kunderelationer
Hos CS Media tror vi p√•, at b√łger er essentiel del af et oplyst og kulturelt samfund. N√•r vores erfarne bogbutlere ringer rundt til private kunder p√• vegne af Gyldendals Bogklubber, s√łger vi at skabe langvarende og solide relationer til vores kunder. Det g√łr vi ved udelukkende at s√¶lge noget, som vi selv tror p√• ‚Äď m√•lrettet til kunder, vi ved, har interesse i vores produkter.

Drop det klassiske pitch, og f√• en god snak om b√łger
Du bliver en del af bogbutlerteamet, der arbejder målrettet med telefonsalg af Gyldendals mange bogklubsmedlemskaber. Inde på vores eksklusive fælleskontor i Hvidovre bydes du velkommen af dine 20 nye kolleger, der er en ivrig og passioneret flok dygtige sælgere. En typisk arbejdsdag ligger mellem kl. 9-17, og efter en frisk morgenbriefing er du klar til at lave dagens salg.
‚ÄĚDet, der adskiller sig fra andre typer af telemarketing, er, at vi s√¶lger noget, som vores kunder har vist interesse i. N√•r du ringer op, skal du ikke igennem et langt salgs-pitch for at bl√łde kunden op. I stedet f√•r du dig en god snak om b√łger og de muligheder, som den rette bogklub kan medf√łre. Det er derfor, jeg arbejder her,‚ÄĚ siger bogbutler Anders Kyst

Bliv bel√łnnet for dit gode arbejde
Vi arbejder m√•lrettet p√•, at vores medarbejdere bliver godt bel√łnnet for deres arbejde. Vi tilbyder fx en god fast timel√łn kombineret med b√•de provision og bonus.

‚ÄĚMan kan m√¶rke, at der er gjort noget ud af at skabe et behageligt og moderne arbejdsmilj√ł. B√•de vores skriveborde og stole samt opholdsrum er nyt og l√¶kkert, og i pauserne plejer vi at slappe af over et slag bordfodbold, bordtennis eller billard. Derudover har vi en l√¶kker og sund frokostordning. Det er fedt at arbejde et sted, hvor man i den grad f√łler sig v√¶rdsat,‚ÄĚ siger bogbutler Kasper Juul-Jantzen

Vi udvikler dig hele vejen
Uanset dit erfaringsniveau giver vi dig en grundig opl√¶ring og g√łr dig knivskarp i vores metoder. Men din faglige og personlige udvikling stopper ikke der. Vi tror p√•, at du altid har potentiale til at blive endnu bedre.

Som vores nye kollega og nye Bogbutler forventer vi at du er:

  • Moden og m√łdestabil.
  • Empatisk.
  • Robust.
  • Ambiti√łs og bare en smule konkurrencemenneske.
  • Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.
  • Du har massere af g√•-p√•-mod.
  • Bevidst om hvem J. K. Rowling er.
  • Du vil v√¶re en del af et f√¶llesskab med hold√•nden i h√łjs√¶det.
  • Du vil arbejde i et ordentligt milj√ł.
  • L√łbende udvikling inden for kommunikation, salg og service.
  • Mulighed for p√• sigt at overtage andre opgaver.
  • Garantil√łn p√• 110,- i timen.
  • Attraktiv provision og bonus.

Har du den rette indstilling?
Du beh√łver ikke have salgserfaring for at passe ind hos os. Det er langt vigtigere, at du har det drive og gode hum√łr, som kontoret i Hvidovre er fyldt med. Samtidig kan du se mulighederne ved at v√¶re her og g√•r din nye stilling i m√łde med et √•bent sind. S√• lover vi til geng√¶ld at give dig en solid praktisk uddannelse i salg og kommunikation.

Arbejdstiderne er 09.00-17.00 mandag til fredag. Arbejdet udf√łres hos vores salgsafdeling igennem vores samarbejdspartner i Hvidovre. Ans√¶ttelsesforholdet er ogs√• her. Der er gratis parkering ved arbejdspladsen.

Det er ikke et krav, at du er en ivrig bogl√¶ser eller erfaren s√¶lger. Det vigtigste er, at du er indstillet p√• at g√łre et godt stykke arbejde, er ambiti√łs vedr√łrende din egen udvikling, og klar til at p√•tage dig ansvaret der f√łlger med ved at skulle repr√¶sentere en af Danmarks √¶ldste og mest historiske virksomheder, Gyldendal.

Lyder det som noget for dig, s√• send en ans√łgning og CV til vores teamleder¬†Simon Buch p√• sbu@csmedia.dk. Vi afholder samtaler l√łbende. Har du yderligere sp√łrgsm√•l vedr√łrende stillingen, er du velkommen til at kontakte os p√• +45 60 13 03 97.

 

 

 

Hvordan foreg√•r et indledende job-forl√łb hos CS Media?

√ėnsker du at arbejde hos CS Media, starter du med at sende os en opfordret eller en uopfordret ans√łgning. Herefter vurderer vi om din profil passer til det p√•g√¶ldende telemarketing job. Du beh√łver, som n√¶vnt tidligere, ikke have salgserfaring. Det er imidlertid vigtigt at du er professionel, og kan bidrage positivt til arbejdsmilj√łet. Vurderer vi at du egner dig til jobbet, indkalder vi dig til en samtale. Her kan vi sammen vurdere, om du er den rette til jobbet. Er du det, √łnsker vi dig velkommen til CS Media.

 

CS Media samarbejder kun med de bedste virksomheder

N√•r CS Media samarbejder med en virksomhed, skal hjertet v√¶re p√• rette sted. Sagt med andre ord, er det vigtigt at vi kan br√¶nde liges√• meget for din virksomhed, som du selv g√łr. Kan vi ikke det, frav√¶lger vi opgaven. Det betyder til geng√¶ld ogs√•, at n√•r f√łrst vi indg√•r i et samarbejde med en virksomhed, s√• giver vi alt hvad vi har. Som ansat hos CS Media l√¶rer du derfor din samarbejdspartner rigtig godt at kende. Du skal kende dem grundigt, s√• dine samtaler med kunderne bliver trov√¶rdige, professionelle og helhjertede.

 

Kontakt os for mere information

Du er meget velkommen til at kontakte CS Media for mere information. Mail sendes til sbu@csmedia.dk og der kan ringes til 60130397.