Der er sket virkelig meget inden for telemarketing-branchen de sidste år. En rivende udvikling, som indimellem har belastet branchens ry. Det kan derfor være vanskeligt at skære igennem på professionalisme og menneskelighed, når man vil nå ud til de rette jobansøgere. Ikke desto mindre er det netop det CS Media gør. Vi fører stoltheden tilbage i telemarketingbranchen, og leverer det vi lover til vores kunder og ansatte. Målbare resultater og professionelle løsninger tilsat masser af nærvær og hjertelighed.

Vælg det bedste telemarketing job i København

CS Medias kvalitetsbevidste fundament er både godt for vores kunder og samarbejdspartnere, men i høj grad også for arbejdsmiljøet. Glade og tilfredse medarbejdere skaber altid de bedste resultater for vores kunder. Derfor er vores arbejdsvilkår rigtig gode. Vi sikrer vores ansatte en god grundløn, og bruger masser af ressourcer på, at gøre CS Media til en sjov og inspirerende arbejdsplads. Et sted du har lyst til at arbejde nu og i fremtiden.

Hvad betyder telemarketing i København og resten af landet?

Telemarketing kan betyde flere ting. De fleste forbinder det med telefonsalg. Fundamentet for salget kan imidlertid variere. Hos CS Media arbejder vi både med interesse-salg og kanvas-salg. Det først nævnte betyder, at vi kontakter personer, der allerede har udvist interesse for en særlig genre eller produkttype. Som ny i telemarketing hos CS Media starter du imidlertid med at ringe kold kanvas, så du får øvet dine salgsfærdigheder. Kold kanvas betyder at der ikke er aftalt noget med kunden, forud for dit opkald. Uanset om kunderne har udvist interesse eller om der ringes kold kanvas, så er CS Media’s kunder imidlertid oftest meget imødekommende, hvilket gør jobbet noget lettere og sjovere, end hvis du har et andet telemarketing job i København.

 

Telemarketing med fokus på interesse-salg

Interesse-salg inden for telemarketing, handler helt generelt om at skabe værdi for kunden. Kundesamtalerne skal derfor være relevante og skræddersyede. Vores ansatte når deres mål ved at være ærlige og empatiske, og ved at levere relevante tilbud til kunderne. Det giver samarbejdspartnere tryghed ved samarbejdet, men medfører også en anden arbejdsglæde og faglig stolthed blandt vores ansatte.

 

Gode arbejdsvilkår og hyggelige aktiviteter

Hos CS Media sætter vi mennesket i centrum. Det gælder både for vores samarbejdspartnere og kunderne, men i høj grad også vores ansatte. Vi starter fx med at sikre dig en ordentlig grundløn på 110 kr. i timen, så du ikke skal leve af provision alene. Det giver nogle bedre salg med en lav annulleringsrate. Det er dog stadig centralt at du har en konkurrenceorienteret og energisk personlighed.

Hos CS Media gør vi meget ud af at skabe et hyggeligt og festligt arbejdsmiljø. Derfor arrangerer vi fredagsbar en gang om måneden, afholder to større firmafester om året, uddeler titler til de dygtigste sælgere, afholder små konkurrencer og meget andet godt. Alt sammen hyggelige aktiviteter, som vækker arbejdsglæden hos de ansatte. Det er vigtigt, at man er glad for sit arbejde, og for at sikre det, er det også vigtigt at pleje det sociale fællesskab.

CS Media leder efter dig

Hos CS Media ansætter vi mange forskellige typer mennesker. Du må gerne have salgserfaring, men det er ikke strengt nødvendigt. Du skal imidlertid interessere dig for salg og være god til at kommunikerer med kunderne. Det er også en fordel, hvis du læser en del bøger i fritiden, så du lettere kan forholde dig til kundens interesser, når vi sælger bøger for Gyldendal. Uanset hvilken baggrund du kommer fra, er det imidlertid vigtigt at du godt kan lide at arbejde og kommunikere med mennesker, og at du har sans for god kunde-kommunikation.

Hos CS Media har vi et dynamisk og multikulturelt arbejdsmøljø. Vi vælger vores ansatte, fordi de kan varetage jobbet. Mangfoldighed gør os kun stærkere. Derfor er det vigtigt, at du ikke er fordomsfuld over for andre, hvis du ønsker at være en del af CS Media.

SE VORES LEDIGE STILLINGER HER

Kundekonsulent hos CS Media

Har du lyst til at arbejde med support, fastholdelse og kundeservice?

Vi søger lige nu de allerbedste kundekonsulenter til at yde support, fastholdelse samt kundeservice hos CS Media. Du vil telefonisk skulle håndtere opgaver fra fastholdelse af kunder, support/rådgivning til eksisterende kunder, retention arbejde og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet og hjulpet. Som kundekonsulent er du virksomhedens stemme udadtil og din indsats spiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.

Dine kvalifikationer

  • Det er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor service og salg er en fordel.
  • Du er Moden og mødestabil.
  • Du er Empatisk.
  • Du er Robust.
  • Du er Ambitiøs og bare en smule konkurrencemenneske.
  • Du har massere af gå-på-mod.
  • Du er selvkørende og stiler efter at forbedre og udvikle dig.

Hvorfor vælge at blive (Supporter) hos CS Media?

  • Du vil være en del af et fællesskab med holdånden i højsædet.
  • Du vil arbejde i et ordentligt miljø.
  • Løbende udvikling inden for kommunikation, salg og service.
  • Mulighed for lækker madordning.
  • Mulighed for på sigt at overtage andre opgaver.
  • Attraktiv provision og bonus ordning.

Arbejdsplads, ansøgning og startdato

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 08.00 – 18.00 mandag til fredag.

Du vil have arbejdsplads på Avedøreholem 96D, 2650 Hvidovre.

Vi holder løbende samtaler og opstartshold. Opstart og oplæring vil foregå hos vores samarbejdspartnere – mere info følger ved samtale.

For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:

Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.
Jeg har teknisk flair. Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.
Jeg føre en dialog over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø. Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål. Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.

Vi kan tilbyde dig

Hos CS Media vægter vi ansvar, performance og socialt samvær højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et spændende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel.
Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, der er kendetegnet ved, at alle har et højt drive og en gennemgribende teamånd. Derudover vil du de første 4 uger få uddannelse og blive oplært i vores systemer og produkter. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligt at afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.

Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning og CV til vores teamleder Simon Buch på sbu@csmedia.dk. Vi afholder samtaler løbende. Har du yderligere spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte os på +45 60 13 03 97.

 

 

CS Media søger Bogbutlere

ikke din typiske telefonsælger

Kunne du tænke dig at blive en sælger, som dine kunder gerne vil snakke med? Og er du parat til at begive dig ud på en spændende rejse i praktisk salg og kommunikation?

Som vores nye bogbutler får du både fast løn, provision og bonus. Samtidig sørger vi for at udvikle dig og dine kompetencer, så du bliver en 1. klasses sælger.

CS Media – vi skaber langsigtede kunderelationer
Hos CS Media tror vi på, at bøger er essentiel del af et oplyst og kulturelt samfund. Når vores erfarne bogbutlere ringer rundt til private kunder på vegne af Gyldendals Bogklubber, søger vi at skabe langvarende og solide relationer til vores kunder. Det gør vi ved udelukkende at sælge noget, som vi selv tror på – målrettet til kunder, vi ved, har interesse i vores produkter.

Drop det klassiske pitch, og få en god snak om bøger
Du bliver en del af bogbutlerteamet, der arbejder målrettet med telefonsalg af Gyldendals mange bogklubsmedlemskaber. Inde på vores eksklusive fælleskontor i Hvidovre bydes du velkommen af dine 20 nye kolleger, der er en ivrig og passioneret flok dygtige sælgere. En typisk arbejdsdag ligger mellem kl. 9-17, og efter en frisk morgenbriefing er du klar til at lave dagens salg.
”Det, der adskiller sig fra andre typer af telemarketing, er, at vi sælger noget, som vores kunder har vist interesse i. Når du ringer op, skal du ikke igennem et langt salgs-pitch for at bløde kunden op. I stedet får du dig en god snak om bøger og de muligheder, som den rette bogklub kan medføre. Det er derfor, jeg arbejder her,” siger bogbutler Anders Kyst

Bliv belønnet for dit gode arbejde
Vi arbejder målrettet på, at vores medarbejdere bliver godt belønnet for deres arbejde. Vi tilbyder fx en god fast timeløn kombineret med både provision og bonus.

”Man kan mærke, at der er gjort noget ud af at skabe et behageligt og moderne arbejdsmiljø. Både vores skriveborde og stole samt opholdsrum er nyt og lækkert, og i pauserne plejer vi at slappe af over et slag bordfodbold, bordtennis eller billard. Derudover har vi en lækker og sund frokostordning. Det er fedt at arbejde et sted, hvor man i den grad føler sig værdsat,” siger bogbutler Kasper Juul-Jantzen

Vi udvikler dig hele vejen
Uanset dit erfaringsniveau giver vi dig en grundig oplæring og gør dig knivskarp i vores metoder. Men din faglige og personlige udvikling stopper ikke der. Vi tror på, at du altid har potentiale til at blive endnu bedre.

Som vores nye kollega og nye Bogbutler forventer vi at du er:

  • Moden og mødestabil.
  • Empatisk.
  • Robust.
  • Ambitiøs og bare en smule konkurrencemenneske.
  • Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.
  • Du har massere af gå-på-mod.
  • Bevidst om hvem J. K. Rowling er.
  • Du vil være en del af et fællesskab med holdånden i højsædet.
  • Du vil arbejde i et ordentligt miljø.
  • Løbende udvikling inden for kommunikation, salg og service.
  • Mulighed for på sigt at overtage andre opgaver.
  • Garantiløn på 110,- i timen.
  • Attraktiv provision og bonus.

Har du den rette indstilling?
Du behøver ikke have salgserfaring for at passe ind hos os. Det er langt vigtigere, at du har det drive og gode humør, som kontoret i Hvidovre er fyldt med. Samtidig kan du se mulighederne ved at være her og går din nye stilling i møde med et åbent sind. Så lover vi til gengæld at give dig en solid praktisk uddannelse i salg og kommunikation.

Arbejdstiderne er 09.00-17.00 mandag til fredag. Arbejdet udføres hos vores salgsafdeling igennem vores samarbejdspartner i Hvidovre. Ansættelsesforholdet er også her. Der er gratis parkering ved arbejdspladsen.

Det er ikke et krav, at du er en ivrig boglæser eller erfaren sælger. Det vigtigste er, at du er indstillet på at gøre et godt stykke arbejde, er ambitiøs vedrørende din egen udvikling, og klar til at påtage dig ansvaret der følger med ved at skulle repræsentere en af Danmarks ældste og mest historiske virksomheder, Gyldendal.

Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning og CV til vores teamleder Simon Buch på sbu@csmedia.dk. Vi afholder samtaler løbende. Har du yderligere spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte os på +45 60 13 03 97.

 

 

 

Hvordan foregår et indledende job-forløb hos CS Media?

Ønsker du at arbejde hos CS Media, starter du med at sende os en opfordret eller en uopfordret ansøgning. Herefter vurderer vi om din profil passer til det pågældende telemarketing job. Du behøver, som nævnt tidligere, ikke have salgserfaring. Det er imidlertid vigtigt at du er professionel, og kan bidrage positivt til arbejdsmiljøet. Vurderer vi at du egner dig til jobbet, indkalder vi dig til en samtale. Her kan vi sammen vurdere, om du er den rette til jobbet. Er du det, ønsker vi dig velkommen til CS Media.

 

CS Media samarbejder kun med de bedste virksomheder

Når CS Media samarbejder med en virksomhed, skal hjertet være på rette sted. Sagt med andre ord, er det vigtigt at vi kan brænde ligeså meget for din virksomhed, som du selv gør. Kan vi ikke det, fravælger vi opgaven. Det betyder til gengæld også, at når først vi indgår i et samarbejde med en virksomhed, så giver vi alt hvad vi har. Som ansat hos CS Media lærer du derfor din samarbejdspartner rigtig godt at kende. Du skal kende dem grundigt, så dine samtaler med kunderne bliver troværdige, professionelle og helhjertede.

 

Kontakt os for mere information

Du er meget velkommen til at kontakte CS Media for mere information. Mail sendes til sbu@csmedia.dk og der kan ringes til 60130397.