Christian Schertiger
CS Media blev etableret som en telemarketingsekspert i oktober 2017 af Christian Schertiger, CEO.
“Med 8 års erfaring indenfor telemarketing og et bredt kendskab til disciplinen fra diverse virksomheder, besluttede jeg at etablere mit eget telemarketingfirma. Telemarketing er en vigtig kontaktkilde til kunderne, og min erfaring er, at branchen gennemgår en negativ udvikling. Det vil jeg gerne lave om på. Telemarketing har været et respektabel arbejde, og da det er ligeså nødvendigt i dag som tidligere, er det vigtigt at genskabe en sund kultur og investere i medarbejderne.
Hos CS Media har vi formået at skabe et godt arbejdsmiljø og en arbejdskultur, hvor der er plads til at have folk over 40 år, selvom der er mange unge. Det vigtigste for mig er, at mine medarbejdere føler sig godt tilpas og har et godt socialt samvær. Derfor investerer jeg i personalegoder såsom lækre præmier, vi arbejder i et storrumkontor og har afsat 50 minutters pausetid til medarbejderne.
Hele idéen med en sund telemarketingkultur er, at kunden får kvalitet i de resultater vi levere. Vi sørger for uddannelse, coaching og træning til sælgeren, så han eller hun kan levere de gode salg. Kvaliteten bliver også bedre og det bliver lettere at sælge, hvis medarbejderne har det godt, og de selv synes det er et projekt, som de kan stå inde for. Derfor vil en kunde, i et samarbejde med os, få en medarbejder, der er mindst ligeså motiveret og godt behandlet som deres egne medarbejdere, hvis ikke bedre. Det gør, at vores kunder kan mærke, at vi bygger kærlighed op, omkring det vi laver.”
Vores formål:
Vores mission:
”Vi eksisterer for at genskabe den gode kultur i telemarketing med henblik på at give kunden den bedste oplevelse.”
Vores vision:
”Vi ønsker at være markedsledende telemarketingseksperter, der tilbyder skræddersyede løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi har fokus på at skabe et længerevarende og sundt samarbejde med vores partnere og en stærk relation mellem vores partnere og deres kunder.”
Vores mål er, indenfor de første fem år, at etablere et stærkt samarbejde med fem store forretninger, der deler vores mission. Derved kan vi ændre vilkårene for den kultur branchen er præget af. Ønsker du, at hjælpe os med vores mission, så kontakt os til en uforpligtende snak.
Vores værdier:
Vores værdier er ikke vores rettesnor. Vores værdier er nedskrevet på baggrund af, hvad vi eksisterer for at opnå. Det adskiller os fra at være et almindeligt call-center. Vores fokus er at sikre vores samarbejdspartnere vækst på bundlinjen samt genskabe en sund kultur indenfor telemarketing. Kun derved kan vi opnå tilfredse medarbejder, der brænder for det, de laver. Vores tre vigtigste værdier bygger på vores medarbejdere, vores arbejdsplads og os som samarbejdspartner:
- En sund medarbejderkultur – Vores medarbejdere er drivkraften i vores forretning. Derfor vægter vi medarbejdernes vilkår, karriere og trivsel højt. Derfor har vi motiverede, dygtige og tilfredse medarbejdere.
- En passioneret arbejdsplads – Vi har en ledelse, der brænder for at skabe en sund kultur indenfor telemarketing. Det kan mærkes på den enkelte medarbejder, der brænder for at yde sit bedste og bidrage til det sociale fællesskab.
- En transparent organisation – I samarbejdet med vores kunder, er fokus at skabe en stærk relation, hvor man kan være i dialog og tage hensyn. Vi er derfor åbensindede og lytter til vores partneres behov. Vores motto er: ”Vi skal være en del af Jer, og I skal være en del af os.”