Vi opererer bredt indenfor telemarketing

Det gør vi med henblik på at samle løsningen for vores samarbejdspartner ét sted. Ved at samle løsningen hos os, får dine kunder en optimeret oplevelse af dit brand. Vi sikre kvalitet i hver eneste samtale med dine kunder, og det giver dig langsigtede kunderelationer. Vi skaber vækst for din forretning ved at sikre, at dine kunder får afdækket deres behov og er tilfredse.

Hvad kan du forvente af os?

Vi distancerer os fra de traditionelle telemarketingsfirmaer på flere måder. For os er det vigtigt at afdække vores kunders behov. Derfor tilbyder vi en skræddersyet løsning til netop dit behov, hvor din forretning og dit mål er i fokus. Vi giver dig mulighed for at være en del af vores arbejde med indsigt og løbende opfølgning. Derfor omtaler vi vores kunder som samarbejdspartnere.

Dit møde med os vil forløbe således:

  1. Fase: Dine behov afklares her og nu og på længere sigt. Ud fra dine behov udarbejdes en løsningsmodel tilpasset dit forretningsbudget. Her tager vi naturligvis hensyn til din forretningsmodel herunder dit brand, din forretnings målgruppe, hvilke mål du har fastlagt for din forretning og ikke mindst, hvad du forventer af os.
  2. Fase: Går vi videre til anden fase, vil vi, uforpligtende, teste den løsningsmodel, vi har udarbejdet. Her imens har vi fokus på at lære din forretning bedre at kende. Ud fra testens resultater vil vi sammen med dig justere løsningsmodellen og lægge en plan for implementeringen af denne.
  3. Fase: Vi implementerer løsningsmodellen og følger løbende op ift. de fastsatte mål. Du kan forvente, at vi danner et samarbejde med gennemsigtighed, hvor du på daglig basis kan følge med i, hvordan vores enkelte medarbejder performer. Samtidigt vil samarbejdet indebære, at vi får mulighed for løbende at afdække din forretning og kunders behov med henblik på at optimere løsningsmodellen. Du kan derfor forvente løbende sparring og opfølgning af os.

Ønsker du at vide, hvad vi gøre for netop dig, så book et uforpligtende møde med os ved at skrive til kk@csmedia.dk.

Salg

Vi ved, hvad et godt forarbejde betyder for relationen mellem din forretning og kunden. Derfor klæder vi vores medarbejdere på til at repræsentere din forretning. På den måde sikrer vi kvalitet i hvert opkald, og det garanterer dig langvarige kunderelationer.

Kundeservice

En forretning med daglig kontakt til kunder har brug for en kundeservice. Ved at sætte vores medarbejdere grundigt ind i din forretning, dit produkt og virksomhedskultur, kan vi tage hånd om dine kunder for at optimere deres oplevelse med din forretning. Vi kan garantere dig flere tilfredse kunder, der kan mærke din virksomheds brand i samtalen med vores medarbejder.

Retention eller mersalg

Kundepleje er et vigtigt led i opretholdelse af et bæredygtigt forhold til kunder. Vi tilbyder opfølgning på dine kunder med henblik på at pleje forholdet, sælge flere produkter eller services eller aktivere de passive kunder, så de bidrager til at vækste din forretning.

Churn

Fokus på fastholdelse af kunder er en anden form for kundepleje, som vi kan tilbyde din forretning. Når vi omvender en kunde, som ikke længere ønsker at være en del af din forretning, formår vi at optimere kundens oplevelse med din forretning. Derved sikrer vi, at kunden bidrager til at skabe overskud for din forretning.

Mødebooking

Førstehåndsindtrykket har den altafgørende betydning for din forretnings relation til kunden. Derfor tilbyder vi mødebooking som intelligent telemarketing, hvor vi sætter et præg hos kunden, så den efterfølgende salgsproces er forkortet og effektiv.